top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Nepatinkanti pamoka

Tikriausiai kvaila rašyti apie mokyklą per atostogas. Tačiau logika - tai ne apie mane. Taigi.

Noriu papasakoti apie savo nemėgstamą pamoką. Nors galėčiau aprašyti mėgstamą. Tačiau mano nuotaika šiandien bloga ir savo jausmus aš nukreipsiu į niekuo nenusikaltusią, bet man nepatinkančią pamoką.

Ši pamoka yra technologijos. Daugeliui tikriausiai kyla gan logiškas klausimas: kodėl? Šis dalykas nėra sunkus, nereikia daug galvoti. Tiesa, tačiau reikia mokytis siūti siuvimo mašinėle, dirbti su smulkiomis detalėmis, o aš šito daryti tiesiog negaliu! Aš mazgo surišt nemoku, o apie sunkesnius darbus net nekalbu. Taip pat, nesuprantu, kam man reikalinga šita pamoka - išmokėt skylę kojinėse užsiūti per pusmetį ir užtenka! Kas pageidauja toliau mokytis šio dalyko - prašau, bet aš tikrai nenoriu švaistyti savo laiko darant pagalvių užvalkalus.

Turiu gan rimtų priežasčių nemėgti šio dalyko - nemanau, kad išgyvensiu dar dvejus metus neprisisiūvusi savo pirštų prie medžiagos, tačiau mokymosi sistemos pakeisti, deja, negaliu. Taip, technologijų aš ne tik nemėgstu, bet ir bijau!


bottom of page