top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

GIMTADIENIAI.

Lapkričio 27 dieną mano gimtadienis. Gimiau nei rudenį, nei žiemą. Nelaiku. Kaip viskas, ką aš darau savo gyvenime.

Kam reikalinga ši informacija? Niekam. Tačiau šiandien noriu aptarti gimimo dienas ir pamaniau, kad jos tikriausiai reikia.

Taigi. Gimtadienis. Diena, kai švenčiamas kažkokio žmogaus atsiradimas šioje planetoje. Manau, kad ne visi žmonės yra nusipelnę to, kad būtų švenčiamas jų atvykimas į Žemę. Pavyzdžiui, aš. Esu pusiau funkcionuojantis žmogus, nemokantis bendraujantis su kitais mano rūšies atstovais, neblogai suprantantis matematiką. Kodėl kas nors turėtų mane sveikinti? Aš tiesiog švaistau maistą ir vandenį, kurių taip reikia Afrikos vaikams.

Na, bet taip jau atsitiko, kad švenčiame gimtadienius. Švenčiame.. Visi tai daro skirtingai. Pavyzdžiui, turtingų tėvų vaikai nuskraidina savo draugus į "Disneyland", o kiti gauna pavalgyti. Dar yra viduriukas - tokie kaip aš. Gimtadienius švenčiu namie, su šeima. Tiksliau pasakius, švenčia šeima. Aš tiesiog sėdžiu ir žiūriu teliką. O kartais tėvai man leidžia pasikviesti draugų. Tada mes, kartu su draugais, nieko neveikiam. Linksmas aš žmogus. Bendraujantis. Nuostabus draugas.

Tačiau svarbiausia gimtadienio dalis yra dovanos. Ir nemeluokite man, kad jums nesvarbu, kokią gausite dovaną, kad jums svarbiausia yra dėmesys. Nemanau, kad jeigu draugas jums padovanos degtukų dėžutę, jūs baisiausiai apsidžiaugsite. Dovanos mums visiems rūpi. Ir man. Mėgstu geras dovanas. Man glosto širdį, kai žmogus sugeba man padovanoti kažką, kas mane ne tik nustebina, bet ir pradžiugina. BET. Jeigu nemokate rikti dovanų (kaip aš), nerizikuokite! Mano gyvenimo moto - "geriau padovanoti pinigus, nei degtukus." Žinoma, atrodys, kad jums draugas visiškai nerūpi, bet, patikėkite manimi, 15 Eurų geriau už nereikalingą šlamštą. Daug geriau.

Išvada. Gimtadienis - keista šventė, su keistom tradicijom. Dar, mes visi esame savanaudžiai melagiai, nes sakom, kad mums nerūpi dovanos. The End.


bottom of page