top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

MUZIKA

Rašau šį įrašą besiklausydama naujojo JB albumo "Purpose". Jis yra nuostabus.

Taip, man patinka Bieberio dainos. Ne, man negėda. Niekada nebuvau jo gerbėja, "Journals" buvo blogas albumas, jis man nepatiko, tačiau naujasis jo kūrinys - labai geras. Kam aš tai rašau? Nes noriu aptarti labai svarbią šiuolaikinę problemą - nusistatymą prieš kažkokius atlikėjus. Kitais žodžiais - apie haterius.

Žinoma, aš suprantu, kad visų skoniai yra skirtingi, bet nepagarbiai kalbėti apie žmogų dėl jo atliekamos muzikos - negražu. Pavyzdžiui, aš baisiai nemėgstu rusiško repo. Man tiesiog blogą nuo jo. Tai, mano nuomone, yra blogiausia, ką kada nors buvo sukūręs žmogus. Tačiau pačių atlikėjų aš nesmerkiu - jie atlieka savo mėgstamą muziką, turi begales gerbėjų ir kai kurie jų turbūt yra nuostabūs žmonės.

Taip pat, labai nemėgstu, kai žmonės klijuoja prie atlikėjų etiketes - jei One Direction išpopuliarėjo dėka "What makes you beautiful", tai nereiškia, kad tai yra vienintelė jų daina ir kad jų kūryba pasibaigia ties šia daina. Jie turi 5 albumus, kuriuose pilna nuostabių dainų, bet visiems rūpi tik tai, kad jie sudainavo WMYB. Tai yra... kvaila?

Išvada: spjaunam į stereotipus ir visi lekiam klausytis ką tik išėjusių "Made in the A.M." ir "Purpose"!

Diana


bottom of page