top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Mokykla. Again.

Dabar yra rugsėjis.

Visi moksleiviai supranta, kokie baisūs šie žodžiai, kurie reiškia, kad... Man net sunku tai pasakyti.. Jie reiškia..

Kad vėl reikia į mokyklą.

Vėl prasideda pamokos, krūvos namų darbų, kontroliniai, klasiokai, su kuriais neįmanoma pasikalbėti apie... Su jais apie nieką negalima pasikalbėti. *crying*

Šiais mokslo metais aš einu į pirmą gimnazijos klasę. Tai reiškia, kad prisideda daug pamokų ir visas kursas apskritai yra sunkus AF. O kadangi aš esu aktyvus gimnazijos benduomenės narys, ruošiuosi eiti į gimnazijos tarybą ir dalyvauju keliuose informatikos projektuose.

Aš nežinau, kada šiemet miegosiu.

Nors šeip, tai, kad aš visur dalyvauju, leidžia man susirasti daug naujų draugų. Pavyzdžiui, neseniai susitikau su 3 nuostabiais žmogučiais dėka tarptautinio informatikos projekto. Jie visi yra iš skirtingų Lietuvos kampelių (mes sudarome nacionalinę komandą) ir bendrauti su jais yra taip įdomu! Jie yra visiškai kitokie nei jaunimas, kuris gyvena mano rajone. Labai džiaugiuosi, kad teko susipažinti su tokiais paaugliais.

Taigi, kokios išvados peršasi iš mano įrašo: 1) Mokykla išsiurbė visus mano smegenis, todėl šiandien nieko originalaus; 2) Aš šiemet nemiegu; 3) Aš dėl to nesigailiu, nes mėgstu bendrauti.

Diana x

P.S. Nuotraukoje yra žmogučiai, su kuriais aš susipažinau.

P.P.S. Žinau, kad rašiau, kad jų yra 3. Tiesiog vieną jų aš žinojau ir jis mokosi mano mokykloje.


bottom of page