top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Pasaulio apžvalga

Šiandien noriu pakalbėti ( nežinau, ar tai, ką aš darau, galima vadinti kalbėjimu, bet nekreipkim į tai dėmesio, nors tikriausiai tau ir taip nerūpėjo ir aš pati jį atkreipiau. ) apie tai, kas šiuo metu vyksta pasaulyje. Ne, aš nepasakosiu tau kažkokių naujienų apie pasaulinio mąsto žvaigždes ir nespręsiu jokių politinų klausimų, aš tiesiog viską apžvelgsiu iš savo pusės. Toks paaugliškas požiūris į pasaulį.

Tikriausiai logiškiausia būtų pradėti nuo politikos. Bet tai nėra labai įdomu. Todėl k

eliaujam prie gamtos, kurią mes sėkmingai griauname. Gal jau laikas suprasti, kad, tokiais tempais, mūsų palikuonys rimtai turės persikraustyti į Marsą ir gyventi be vandens ir oro..? Jeigu mes bent jau nustosime mėtyti butelius į krūmus, kurie gamina mums deguonį, situacija iškart pagerėtų. Tereikia taip mažai... Susimąstykit, žmonės!

Gerai, keliaujam toliau. Įžymybės. O taip, galiu garantuoti, kad bent viena "žvaigždė" valdo tavo širdį...

Esu be galo dėkinga Dievui už tai, kad gyvenu laikais, kai yra gerų žmonių, kurie, turėdami miliardus, juos išleidžia labdaroms. Nors, tokių įžymybių yra vienetai. Dažniausiai, žmogus, turintis daug fanų, pinigų, dirbantis savo svajonių darbą, pamiršta apie sąžinę ir daro viską, kad atsidurtų pirmuose žurnalų puslapiuose už sukeltą skandalą. Tai nėra geras elgesys. Kai tavo naujienas seka visas pasaulis, turėtum rodyti pavyzdį jam, darydamas darbus, geresnius už Kalėdų Senelio.

Ir dar liko viena labai svarbi pasaulio sudedamoji. Fandom'ai. ( jei nežinai ką tai reiškia... Visu pirma, turėtum išlipti iš po akmens, nes taip ir nepastebėsi, kaip visi žmonės išskris į gretimą galaktiką. O antra, tai yra grupės žmonių, kuriems patinka ta ar šita garsenybė. ) Pati priklausau keliems jų (obviously, aš juk paauglė), bet kartais fanų žiaurumas tiesiog peržengia visas įmanomas ribas. Žmonės yra pasiruošę sudeginti tuos, kuriems nepatinka jų idol. Tai nėra normalu. Jeigu man nepatinka Bieber'is, jis man nepradės patikti ir po to, kai tu palinkėsi man mirti. Tu tiesiog parodysi savo išsilavinimo lygį.

Nors būti hater'iu ( jei nežinai, ką tai reiškia... Apgailėstauju. ) irgi nėra gerai. Jeigu tau nepatinka tai, ką daro tas ar tas žmogus, pasilaikyk savo nuomonę sau. Žinoma, truputis kritikos dar niekam nepakenkė, bet kai kažkokiai įžymybei linki mirties tik todėl, kad ji atlieka pop'sa, o ne roką... Aš galėčiau tik pasiūlyti apsilankyti pas psichologą.

Štai ir pasibaigė pasaulio apžvalga paauglio akimis. Žinoma, aš daug ką praleidau, bet aprašiau viską, kas man atrodo svarbiausia. Atleiskit, kas ne taip :)

Diana xx

bottom of page