top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

JEI SUSIRGAI - SKAITYK

Man nutiko linksmas dalykas. Susirgau. Jaučiuosi kaip bulvių maišas (nors iš kur aš galiu žinoti kaip jaučiasi bulvių maišai..?). O kadangi man nereikia eiti į mokyklą, aš mirštu iš nuobodulio. Taigi, aš nusprendžiau parašyti sąrašą to, ką galima daryti susirgus.

Let's goooooo

1. Pasidaryk daug arbatos.

Arbata yra geras daiktas - ji skani, sveika ir kažkokiu būdu sugeba sušildyti ne tik tavo kūną, bet ir sielą. Siūlau tau paraugauti skirtingų skonių arbatas ir išsiinkti mėgstamiausia, o tada jau eksprimentuoti su ja - įdėti medaus, cinamono, o gal viską vienu metu. Tai jau tavo skonio reikalas. WARNING: kai geri daug arbatos, labai dažnai lakstai į tualetą, taigi jeigu tau didžiūlė temperatūra ir tu nežinai, ar sugebėsi pakelti ranką, jei to prireiktų, geriau arbatos negerk.

2. Apsiklok visom antklodėm, kurias gali susirasti namie.

Antklodės ne tik yra šiltos, bet ir minkštos - pasinaudok tuo! Pasiklok keletą antklodžių ant grindų, pasidaryk sienas iš pagalvių ir bam! tu esi savo nuosavam namuke (taip, tu tarsi Vatikanas - valstybė valstybėje)!

3. Pasižiūrėk visas mėgstamiausio serialo serijas.

Aš nejuokauju! Kai nelankai mokyklos, atsiranda labai daug laisvo laiko. Paskaičiuokime: pamoka trunka 45 minutes - beveik tiek pat trunka viena "Vampyro dienoraščių) serija. 7 pamokos = 7 serijos. Plius, po kiekvienos pamokos yra pertraukos - 3 ilgos, kurios trunka 20 minučių ir 3 trumpos, po 10 minučių. Tai dar 2 serijos. Dar, kai nelankai mokyklos, nereikia daryti namų darbų - prisideda dar 3 serijos. Galiausiai, kai nereikia anksti keltis, gali eiti miegoti vėliau - plius 3 serijos. Iš viso: 15 serijų per dieną. Ir taip visą savaitę, ar net dvi!

4. Žiūrėk sergančių Youtuber'ių vaizdo įrašus.

Visada būna labai liūdna, kai sergi vienas. Aš radau šios problemos sprendimą - sergantys Youtuber'iai! Jie ne tik leis tau pasijusti geriau, bet ir prajuokins. Štai keletas pavyzdžių:

Tikiuosi kažkuo padėjau! Dabar aš einu atgal į mano namuką, žiūrėti serialą ir gerti arbatą.


bottom of page