top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Makiažas mus pasiglemžia...

Sveiki visi!

Turiu prisipažinti - nenaudoju makiažo. Nei į mokyklą, nei į šventes, nei į lauką - visiškai. Taip, tokios merginos dar egzistuoja! Tačiau mes sparčiai nykstame. Šiais laikais merginos pradeda dažytis prieš išmokstant vaikščioti. Jų pirmi žodžiai nėra "mama", "tėtė", jie yra "lūpdažis" ir "tušas". IR AŠ NEJUOKAUJU.

Tačiau blogiausia yra ne tai, kad merginos špakliaus naudoja daugiau, negu buvo panaudoda Vilniaus statyboms, o tai, kad dažosi net ir tos, kurios nemoka dažytis. JEIGU NEŽINAI KAM ŠITAS DALYKAS REIKALINGAS - NENAUDOK JO. Man verkti norisi pamačius 11 metų mergaites, kurios lūpdažį naudoja antakių pasiryškinimui. Dėl Dievo meilės, jei jau taip norisi gadinti savo sveiką odą, bent jau pasižiūrėk Zoellos video Youtube - turėtų padėti (turėtų, bet nieko negarantuoju. Kai kuriom moteriškosios lyties atstovėm net ir ji nepadės). Tiesą sakant, esu viena tų, kurios nežino, ką kur naudoti - lengvai galiu supainioti akių kontūrui skirtą pieštuką ir antakių pieštuką (JIE ATRODO VISIŠKAI VIENODAI! KODĖL REIKIA PIRKTI ABU?!). Bet aš ir nesidažau. Aš turiu smegenų ir suprantu, kad Šrekas pasidažytų geriau nei aš. Galvojate aš perdedu? Specialiai šiam įrašui aš atlikau eksperimenta - paėmiau mamos makiažo priemones ir pabandžiau pasidažyti. Štai kas nutiko:

Jeigu Tu, pasinaudojusi makiažo priemonėmis atrodai taip - VARYK Į VONIĄ IR MELSKIS, KAD KAS NORS TAVĘS NEPAMATYTŲ!

Kokia išvada seka iš šito įrašo? Nenaudok makiažo tol, kol pasidažiusi atrodai taip pat gerai, kaip Zoella. Bei nesiūlyčiau dažytis, jei tavo oda nėra lygi - tu tik dar labiau viską sugadinsi. Patikėk manimi, geriau mokykloje pavaikščioti be makiažo, nei visą savo likusį gyvenimą turėti tragiškai sugadintą odą.

Geriausi linkėjimai,

Diana


bottom of page