top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

#LabaiDaugNereikalingosInformacijosApieMane

Labas.

Mano vardas Diana, man 14 metų, lygiai po mėnesio sukaks 15. Mano ūgis yra 175 cm, o savo svorio nežinau, nes jis amžinai šokinėja. Neturiu simpatijos, niekada neturėjau vaikino. Mokausi Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazijoje, 1ga klasėje, esu mokinių taryboje, lankau šokius. Kažkada žaidžiau tinklinį, bet mečiau, nes, nors man ir gerai sekasi, labai jo nemėgstu. Gerai mokausi (bent jau stengiuosi), jau aštuonerius metus iš eilės gauna diplomą už puikų mokymasį. Visiškai nesuprantu chemijos, bet mano mažiausias pažymys yra 10. Gerai moku anglų kalbą, baisiai nemėgstu rusų kalbos bei technologijų. Didžiąją dalį savo laisvo laiko praleidžiu žiūrėdama youtuberius, tačiau tik užsienietiškus (nes 1) Lietuvoje yra tik The3dvinas, kuris video kelia kartą per metus; 2) man patinka anglų kalba, o ypač britų akcentai.). Neturiu mėgstamiausio muzikos stiliaus - galiu klausytis visko nuo Bieber'io iki Fall Out Boy (išskyrus rusiškos muzikos - nežinau kodėl, bet man tiesiog bloga darosi nuo jų pop'o bei taip vadinamo repo, nors aš šito pasityčiojimo repu nevadinčiau, o apie šansoną aš išvis patylėsiu. Nenoriu nieko įžeisti, čia tik mano nuomonė). Mėgstu piešti, nors nelabai moku. Svajonė - aplankyti kuo daugiau pasaulio šalių. Dabartinis tikslas - kuo geriau išlaikyti egzaminus bei įstotį į užsienio universitetą (nors visiškai neįsivaizduoju, kuo noriu būti ateityje). London'as - mėgstamiausias miestas, kuriame kada nors norėčiau gyventi. Labai bijau vorų, bet ne taip, kaip tamsos. Man prasideda panikos ataka, kai kas nors išjungia šviesą ar įeinu į tamsų kambarį. Taip pat, nemėgstu, kai nėra daug vietos, tačiau nepasayčiau, kad turiu klaustrofobiją. Nemanau, kad klounai yra baisūs.

Jėzau, dabar jau viską apie mane žinosite. Jei dar kas nors neaišku (nors neįsivaizuoju, ko dar nepasakiau), klauskite, nieko neslepiu.


bottom of page